Tuesday, December 12, 2006



ΟΠΟΙΟΣ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΝΑ ΖΗΜΩΣΕΙ 125 ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΣΚΙΝΙΖΕΙ





Όταν είσαι αυτοδίδακτος στην τεχνολογία χρειάζεσαι χρόνο και κόπο για να κατακτήσεις ένα minimum λειτουργικότητας και ανεξαρτησίας ώστε να μήν τηλεφωνείς κάθε λίγο και λιγάκι στον μέντορα www.panagiotisvlachos@blogspot.com για περαιτέρω ψηφιακή διαφώτιση.Με τούτα και με τ' άλλα προλογίζω απολογητικά που δεν κατάφερα ακόμα να ανεβάσω links κάποιων αξιόλογων blogger όπως για παράδειγμα ο ραδιοποιητής μουhttp://www.radiopoetry.blogspot.com/ στον οποίο κάποιοι από μας τους ραδιοφωνικόπληκτους "χρωστάμε" κάποια καλά μαθήματα ραδιοφωνικής παραγωγής.Ο ίδιος όντας ποιητής μάλλον απεχθάνεται τους κόλακες γιατί του χαλάνε το μουσικό μέτρο,για αυτό η γράφουσα θα περιοριστεί στην προτροπή σας για ιστολογιοεπισκέψεις.Ασφαλώς και επιφυλάσσομαι (απανωτά referendums) για το πόσο θα σας εντυπωσιάσει η τεχνολογική μου πρόοδος.Θα το κάνω για τις εξαρτητικές γυναίκες που βολεύονται στο "δεν τα καταφέρνω εγώ μ'αυτά" και για τη μάνα μου που μου έλεγε μικρή "δεν έχει δεν μπορώ έχει δεν θέλω".


Τα σέβη μου κύριε ποιητά και κύριε Βλάχο.

1 comment:

Panagiotis Vlachos said...

Τα σέβη μου Ραμόνα. Είμαι ένας άνδρας σε ένα γυναικείο χώρο, στο μπουντουάρ μιας σύγχρονης γυναίκας.Τι ευτυχία. Αφήστε με να περιπλέξω την αλήθεια σας, να στρεβλώσω τη γονιμότητα της σκέψης σας, να καταδυθώ ψάχνοντας αλήθεια στην ομορφιά. Μετά θα ντυθώ με τα ρούχα σας και θα αποχωρήσω.