Friday, December 29, 2006




ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΤΥ.ΘΕΛΕΙΣ ΔΕ ΘΕΛΕΙΣ.ΣΣΣΣΣΣΣΣ




-Γιατί καρδιά μου θέλεις να με τραβολογάς;Δεν τα μπορώ εγώ αυτά πια.Βαρέθηκα.Ρεβεγιόν και μαλακίες.Πακέτο τί να φορέσω, πακέτο στο δρόμο, πακέτο ποιούς να φιλήσω, πακέτο να πιώ να γίνω λιάρδα.....να ξενερώσω.Ποιό το νόημα; 150 ανασφαλείς σε μαζική υστερία μη και γίνουν κολοκύθες τα μεσάνυχτα.150 πακέτα.Ευχαριστώ δεν θα πάρω.


-Γιατί τόσα πακέτα καλό μου;ούτε ο μπάρμπα Βασίλης να σουνα.


-Σαν αυτόν τον δύστυχο νιώθω.Σαπακετωμενος μέσα στην καμινάδα , μέσα στα γελοία μου τα ρούχα που με τσιμπάνε και με κάνουν χοντρό.Άσε με , θα μείνω σπίτι, παρέα με τον Μήτσο (σκύλος) , θα ανοίξω ένα κρασί,θα βάλω μουσικούλα, ένα βιβλίο, θα χαζέψω φωτογραφίες της χρονιάς, θα κλάψω την αγάπη μου που έχασα και θα αποκοιμηθώ γλυκά, γλυκά με τον Μήτσο να μου γλείφει το χέρι.....(χαμόγελο)


-Μμμμ. ναι...δεν ακούγεται και άσχημο, αν εξαιρέσεις τα σάλια του Μήτσου.Το πρόβλημα όμως είναι πώς στην πραγματικότητα, θα αλλάξεις χρόνο στο σκοτεινό σου δωμάτιο με ένα σκύλο, θα μεθύσεις με κρασί και δεν θα ξέρεις τί να το κάνεις -το μεθύσι σου-θα σκέφτεσαι ότι κάπου εκεί έξω οι φίλοι σου χορεύουν και φιλιούνται και σε σχολιάζουν με τρυφερότητα "και αυτός ο καυμένος ο (....) να λείπει...) , θα σκαλίζεις φωτογραφίες που θα σε στενοχωρήσουν και η αγάπη σου που ίσως περιμένει αυτή τη μοναδική ευκαιρία για να τα ξαναβρείτε, θα ξενερώσει και θα αφεθεί στον έρωτα της καινούργια χρονιάς.


(σιωπή)


-Λές;


-Λέω...Τώρα λέω όμως και να σε κλείσω γιατι μόλις που θα προλάβω τα μαγαζιάααααα.


-ααααααα.Λές να βρώ κανά πρωτοχρονιάτικο κουστουμάκι για τον Μητσάρα;


No comments: